.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی فرمانده جدید سپاه نوشهر

به گزارش خبرنگار شمال نیوز آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه مقاومت نوشهر با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران و هیت همراه و اعضای شورای تامین و مسو ولان ادارات مختلف منطقه در سالن اجتماعات کانون فرهنگی شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.
سرتیپ دوم پاسدار محمد تقی شاهچراغی با اشاره به روند تحولات جدید سیاسی در منطقه و شمال آفریقا گفت: بیداری اسلامی وارد فاز جدید و حساس خود شده است که در این مرحله رهبری واحد و یکپارچه در میان شورای انقلابیون می تواند خطر دسیسه و فتنه های جدید استکبار و غرب را از بین ببرد. وی در رابطه با اقدامات سپاه در مرزهای شمال غربی کشور در راستای مقابله با تحرکات گروههای تروریستی از جمله پژاک اظهار داشت : اقدامات سپاه به حدی کارساز و مو ثر بوده که شاهد هستیم گروهک کثیف و تروریستی پژ اک در آستانه فرو پاشی و سقوط قر ار گرفته است و عملیاتهای نظامی سپاه تا نابودی کامل پژاک و فرار تروریستها از مرزهای کشور تداوم خواهد داشت .
فرمانده ارشد سپاه در استان مازندران با اشاره به تغییرات ساختاری در بسیج و ماموریت های محوله این نیرو افزود : پایگاههای مقاومت خط مقدم بسیج در مقابله با فتنه ها و دسیسه های دشمنان محسوب می شوند از این رو مامو ر یت های بسیجیان در حوزه های دفاعی - امنیتی - سیاسی و سازندگی با توجه به نیاز امروز کشور در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام گسترش می یابد .
سردار شاهچراغی تاکید داشت : ولایت مداری - وحدت و بصیرت خنثی کننده تمامی حیله و مکر دشمنان است . در پایان مراسم از زحمات یک ساله سرهنگ پاسدار عبدالقدیر مشایخی فرمانده سابق سپاه نوشهر که در حال حاضر به سمت نماینده دولت و فرماندار شهرستان نور منصوب شده است با اهدای لو ایح و جوایز مختلف قدر دانی و در ادامه با قرائت حکم از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که توسط مسوول بازرسی سپاه کربلا مازندران اعلام شد سرهنگ پاسدار علی رسولی که پیش از این در سمت های معاون آموزش - جانشین و سرپرست سپاه ناحیه مقاومت نوشهر مشغول انجام وظیفه بود به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان به مدعو ین و حاضران در جلسه معرفی شد.
حاشیه های نشست :
* محمد علی قمی اویلی فرماندار نوشهر و فرماندهان عالیرتبه نظامی و انتظامی این شهرستان و شهرستان چالوس - د هها نفر از فرماند هان حوزه ها و پایگاههای مقاومت شهری و روستایی نوشهر و جمعی از ایثارگران و خانواده های معظم شاهد منطقه نیز حضور داشتند .
* فرماندهان سابق و جدید سپاه نوشهر و فرماندار این شهرستان که سابق بر این خود نیز پاسدار معاونت سیاسی سپاه قدس کشور بوده برای حاضرین سخنرانی نمودند.
* جمعی از خبرنگاران برای انجام مصاحبه خبری به سراغ فرمانده سپاه کربلا مازندران رفتند که وی به اصحاب رسانه ها اعلام کرد چون باید در اسرع وقت در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه شهرستان نور نیز شرکت کند نمی تواند مصاحبه ای داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.